تکنولوژی جهانی Opticom برای سریع‌ تر رسیدن نیروهای عملیاتی
نوشته شده توسط : bamana

کلانشهر Cape Canaveral به فناوری اولویت‌دهی اورژانسی مجهز به GPS ، که حق تقدم و اولویت را در چهارراه‌ها جهت ارتقای ایمنی عملیاتی و افزایش سرعت واکنش برای خودروهای اورژانس فراهم می‌نماید، مجهز شد.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، شرکت فناوری‌های ترافیک جهانی  GTT Global Traffic Technologiesبرای پیاده‌سازی جدیدترین نسل از راهکار اولویت‌دهی خود، Opticom مجهز به GPS، با شهردار Cape Canaveral فلوریدا قراردادی منعقد نمود. طی این قرارداد سیستم اولویت‌دهی خودروهای اورژانس (EVP) Opticom به همراه سیستم‌های کنترل‌کننده چهارراه‌ها مورد استفاده قرار می گیرند تا عبور خودروهای آتش‌نشانی و نجات را با سرعت و امنیت بالا از چهارراه‌ها تضمین نمایند. همچنین در خلال این قرارداد جدید، سیستم Opticom GPS موجود در Cape Canaveral گسترش داده شده و ضمن ایجاد ظرفیت برای ۱۲ خودروی آتش‌نشانی دیگر، شش چهارراه دیگر نیز به تجهیزات Opticom مجهز می گردند.

در مهندسی حریق می خوانید: شهر استراتژیک Cape Canaveral به عنوان مقر پایگاه فضایی کندی (Kennedy Space Center) واقع در شمال ایالت فلوریدا، در جهان شناخته شده است. عملیات پرتاب موشک‌ها و سفینه‌های فضایی آپولو، اسکای ‌لب، و شاتل فضایی همگی در این پایگاه صورت می‌گیرند. به گفتهDoug Roberts  ، رئیس GTT: “همکاری با Cape Canaveral برای کمک به ارتقای ایمنی عملیاتی، کاهش زمان پیمایش خودروها برای رسیدن به محل حوادث اضطراری و افزایش ایمنی مردم و کارکنان سازمان‌های امدادی و آتش‌نشانی، از افتخارات ما به شمار می‌آید.”

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: امداد و نجات , ایمنی , اخبار ایمنی , اخبار امداد و نجات , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , مجله ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: